søndag, juni 19, 2016

Nordisk Strikkesymposium 2016 i Sverige

Om en uge går turen til Lapland, nærmere bestemt Kiruna, som ligger nord for polarcirklen. Det er første gang, jeg skal så højt op. Kiruna ligger højere oppe end Island, hvor jeg også har været med Gavstrik. Det bliver dejligt igen at deltage i Nordisk Strikkesymposium. Møde deltagere fra hele Norden ( og Japan, Korea, England m.fl.) og at lære nye teknikker.

Nu er det længe siden, jeg sidst har blogget, så jeg øver mig lige lidt. Jeg er mest på Instagram. Det er meget hurtigere og nemmere end at blogge. Hvis du har lyst til at følge mig der, så er mit brugernavn meretegotthardt.

Selvom jeg ikke får blogget om mit strik, så er det ikke fordi jeg ikke strikker. Det seneste jeg har strikket er Marin Shawl designet af en af mine yndlingsstrikdesignere Ysolda Teague.

 

Jeg har brugt knap et bundt Wollmeise dk i farven Pistacie, strikket på pinde 4.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

skønt sjal i en skøn farve. Dejligt at du er tilbage

Merete sagde ...

Tak, Merete. Sjalet var en god oplevelse at strikke, kan anbefales!