fredag, juli 15, 2011

Færøerne II

Ved Nordisk Strikkesymposium 2011 kunne vi vælge i mellem et stort udvalg af workshops. Jeg havde store forventninger til mine workshops, og de blev allesammen indfriet.


Mit første kursus  var med Elise Duvekot, som skulle undervise i 'Knit One Below: One Stitch, Many Fabrics'. Hjemmefra havde jeg købt bogen, og det var interessant at se alle modellerne fra bogen i virkeligheden. Vi fik udleveret et godt kursusmateriale, så vi lærte forskellige teknikker ved at strikke små prøver.


Elise var en rigtig god underviser, og det var en stor fornøjelse at deltage i hendes workshop. Der er flere modeller i bogen, som jeg har lyst til strikke. Jeg købte færøsk Snældan garn til et par vanter, så måske bliver det dem, jeg vil starte med.
Vores strikkeprøver

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser spændende ud! Også dejligt at se dine billeder i sidste post... jeg kommer sådan til at savne de dejlige øer.